fredag 31 juli 2009

Överkalix 31/7 -09

Ohja, här flyger vi av! ;p




LC - utesl,

LB - utesl,
Ja, behöer jag ens säga mera? ;o Fy så dåligt det gick... Och Ragge var på något konstigt humör! ;o Ja, men i LC då iallfall så stannade han på 4'an och inge konstigt med det hindret, och han stannde så där i sista sekund, och jag var helt oförberädd, för det kändes som om han skulle hoppa.. Men han pallnitade, och jag överhuvet! ;o Haha, fick sendrag i benet när jag flög av så typ stod på ett ben tills det gått till sej och alla på banan kom typ springande och ba; har du gjort illa dej? ;o Jag ba; näääeeee, jag fick bara sendrag! ;p hahah! xD Det var nästan lite kul ;)

Sen i LB'n då, började han med att pallnita första språnget på räcket, samma, i sista sekund. Och vi hade ändå dragit ner det till 80 kanske? Underlaget var hemskt, löst och jobbigt. Och jag flög ju såklart överhuvet, igen! haha, fick faktiskt skrapsår på handen och jävligt ont i handleden! ;o Sen fortsatte han att stanna på framridningen, till och med när det var 70 kanske? Det räknas ju fan inte som hinder..! Men ja, vet inte vad som flög i han, kan det vara värmen? Och sen var det ju hemskt dåligt underlag på framhoppningen, skit löst! ;s Men ja, ska iallafall försöka mej på en klass imorgon iallafall... Är han som idag, så är det ingen ide att starta LB alls. Men ja, vi får se.. Men som sagt, han var inte alls på humör idag! ;o

Bilderna är fotade av Rebecca Waara. Alla är från LC, ja det fanns ju inget att fota i LB, ! ;p

2 kommentarer:

  1. synd att du fick käka grus 2 ggr idag, men lycka till imrn :D

    SvaraRadera
  2. haha ja det var lite trist ;p Men vet inte vad som flög i han! ;p haha !

    SvaraRadera

Lämna gärna en komentar! ;)