tisdag 14 juli 2009

Wallander - Hämden

Har alldeles nyss sett klart en av dom nyare Wallander, Hämden. Tycker att alla Wallander och även Beck för den delen är rätt bra ;D Svenska, och min typ av film :) Annars har det väl inte hänt nå speciellt precis. Tänkte bara skriva lite nu hade lust :) Jo, vi anmälde till Överkalix för någon dag sen, blir att rida LC LB båda dagarna och lag i LC på fredagen :) Sen i Haparanda helgen efter blir det samma klasser också :) Sen Älvsbyn som blir tävlingen efter Haparanda blir det nog förmodligen att rida LC LB LB LA eller nå liknande. Proppen har ju inte kommit upp vad jag vet så vet inte vad det är för klasser men debut i LA blir det :) Ska jag sitta kvar och rida LC LB tills alla detaljer faller på plats kan jag få hålla på ett tag, tro mej. Han är gode tjurskallig! Men jag tror nog att kommer det inte för mycket titt så är det inga problem alls :D

Nä, nu ska jag se Beck den svaga länken. Bredbandet skulle ju då ha kommit idag men nä, inte fan kom ju det. Så pappa måste ringa till dom imorgon, igen. Och det mobila är så segt det kan bli just nu så orkar inte sitta hära nå mera nu :) Ska försöka skärpa mej med uppdateringen hära nu,! :D
kyyyyyssss :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)