lördag 18 juli 2009

hääääärligt :D

Ja idag steg jag upp just innan två då pappa kom hem från stan. Åt frukost och kollade om det fanns nå på tv, och det gjorde det ju såklart inte :P Så gick upp hit och satt mej ett tag sen ut och rida :D Och nu ser Ragge fan ut som en björn, brunbjörn, eller grizzlybjörn kanske? hahah, han har sjukt lång päls iallafall! SKa ta och raka han till veckan igen och jag rakade han sisst samma vecka som skolavslutningen! ;o Nå, red på en äng idag, försökte mej till något som kallas dressyr men han var hyyyper och helt uppspelt så det var lättare sagt än gjort, han stod typ på stället och studsa och gormade hela tiden! Ja gick in med han i stallet sen och han ska få stå inne ett tag och vila nu så tar jag ut han senare igen :D Nu sitter jag och lyssnar på Carro och denice som sjunger! xD hahaha, fan vad bra! :P nå, har iallfall sparat alla deras röstklipp dom skickat, hahahha ska göra ngt av dom! hahah :) men nu ska jag kiiiila :D
puuuuuusen på er! ;-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)