måndag 20 juli 2009

Sooover...

Alltså jag skrev ju igår att jag skulle försöka vända tillbaka dygnet lite iallafall och börja stiga upp kring 10 typ. Men inte, halv 4 var jag upp ur sängen idag.. Sjukt irriterande! Dom andra hade redan åkt till stan och hunnit mocka och släppa ut hästarna och ja massor! Men klädde iallfall på mej och knallade ner och tog mej lite frukost och satt mej och kollade om det var nå bra på TV, vilket det inte var. Så jag släppte ut hundarna och gick ut :) Till hästarna, Amanda står med dom andra i den nya hagen nu iallfall, men med munkorg. ;) hahah, det skulle inte funka annars, eftersom att hon inte rids heller för att hon är halt så kan hon ju inte motionera bort det heller.. Sen gick jag och kollade till kaninerna och sen gick jag in igen :) Satt mej hära och började skriva på bloggen :)

Vad som händer idag vet jag inte, måste iallafall ta ett ordentilgt pass med Ragge, mycke galopp jobb :) Vet inte ännu om Lisa kommer eller inte, annars blir det att rida själv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)