lördag 25 juli 2009

PDOL, Hanmerfall

Ja, har alldeles nyss kommit till jämtön :) Ska sova här hos jenny och per inatt för tar mej inte hem ;p

Men det har vart trevligt ikväll.. Kom dit vid 9 kanske? Gick runt och kollade lite bara först. Sen åkte jag och Simon Batman, (yy) Och sprang runt som ungar och köpte lotter på sånna hära hjul och så kan man vinna stora nallar eller choklad typ ;p Jag ville ha den strora playboy-kaninen (aa) Men nä.... ;s haha. Sen gick vi och kikade några låtar på Dead by april... Inte mina favoriter precis.. ;p Sen gick vi och käka lite tacos :) Mumma ;p Köpte en ny uttöjning också, med diamanter ! =) haha... Så nu ska den såkallade rosa som nu med är vit, solblekt, få joina soptunnan ;p

Sen halv ett såg vi hammerfall. Stod längsfram från början, men sen kom det några fyllon och härja så gick ngn meter bak. Kanske 3-4 m bak stod vi då :) Ganska bra. Måste säga att dom var faktiskt riktigt bra, har knappt lyssnat på dom ngt och hård rock är väl inte min grej? Men det var absolut inte dåligt! Sen i all trängsel som blir så stod det ngn pervers gubbe, eller ja typ 20år, och börja häva ner sina händer i mina byxfikor.. Jag ba; eeh? hahahhah! Fan vad pervers alltså ;p

Nåja, imorgon vid 12 åker vi till ökx och hopptränar lite. Slänger in bilderna imorgon också, kan ju inte nu ;p Så ni får ha det bäst tills dess! ;)
Puuuussss på kiiiinden ! ;-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)