torsdag 30 juli 2009

Summer nights, everybody feeling sexy ;)

Förlåt för dålig uppdatering idag, men har inte tid... Steg upp kring halv 11 och gick ut och tog in Ragge och klippte manen osv :) Kan ju inte precis säga att det blev snyggt? ;o Red han en sväng sen, till ängen ;p Mest bara för att hans kulle få röra på sej och ja det gick väl sådär. Red på tränsbett och utan nosgrimma så behöver jag ens säga mera? haha! Släppte tillbaka han i hagen en då och fixade lite i stallet och gav sen kaninen mat :)

Gick in sen och satt mej vid tv'n, men som vanligt så har vi för få kanaler så det finns aldrig ngt att se på! ;o Sen har jag hjälpt madde att göra en egen blogg, http://madeleinehenriksson.blogspot.com , kika in dära en snabbis ;p haha!

btw, så sa mamma idag när jag klev upp att hon hade fått ett mejl om att tävlingarna i Happaranda nästa helg är inställda... Typiskt.. Men det roliga är att jag drömde precis det i natt! ;p haha, ! Jag ksnake har ett sjätte sinne? haha, nä det tror jag nog inte men ändå ;p

Nu ska jag ta och kila ut och mocka så jag har gjort klart allt i stallet innan jag går och duschar och fixar mej för Lulekalaset ikv :) Ha det bääst :) Cya :)
Kääärlek ;) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)