måndag 27 juli 2009

Girls just wanna have fun

Ja, dags för ett sista inlägg nu tycker jag, ska försöka somna tidigt idag. ilket jag inte tror kommer att gå så bra, för kle ju upp först halv 3 idag.. ;p Menmen, var nyss på toa och skulle borsta tänderna och det, och så sprang kissemisse in före mej.. haha, hon har inte ens bott här en dag och hon är inte det minsta rädd! Hon har till och med hälsat på Häxa! ;p Men hon skulle hela tiden sitta i knäet och klättra på mej! ;p Jag satt mej på toan när jag skle borsta tänderna och då hoppade hon upp i famnen och sen forsatte hon upp på axel.. haha ;p Men hon är så sööt :) Vi kanske ska och hämta en av hennes syskon imorgon också :) Vill ju också ha en egen katt ;p

Har börjat gilla en Michael Jackson låt som jag inte alls gillade i början, nämlingen Smooth Criminal, men den blir bara bättre och bättre! :) Och Heal the World, men mest den för att den är så sjukt fin! (a)

Nå ska inte sitta hära och trycka i er massa onödig information inte, ska ta med mej datorn till sängen och ta och kolla på lite film :)

Kääääääärkleeek! ; ) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)