onsdag 22 juli 2009

Sleeeepyyy ;)

haha, vi har vart en sväng till jämtön idag. Vart till mormor och så :) Sen drog vi till töre och handlade sen hem :) När vi svängde ner på våran väg så låg Felicia och sov i gräset och Ragge stod bredvid och ingen av dom uppfattade att vi kom :P Så trötta! Ändå har dom ju sovit inne inatt ;p Men han ska få ut och röra på sej sen ikväll, det är så varmt nu och mycket svalare ikväll :D Lisa kommer nog också hit ikväll tror jag :)

Nå, sen kollade jag lite på Top design och sen mat sen dator :) Sitter och lyssnar på Eiffel 65 - I'm blue, nu. Riktigt skön låt faktiskt :) Läste tidningen också, och lite av ett Michael Jackson fan jag har blivit så var jag ju tvungen läsa artikeln som stod om honom.. Okänd son, ? Ja iofs förvånar det mej inte när det har med han att göra men isf borde man ju ha vetat det? Att inte hans mamma sagt nå till tidningarna försen nu.. Jag hade ju typ vart stolt, jag menar hur många har barn med Michael Jackson, the king of pop? Och Omer Bhatti som han heter är norsk, uppväxt dära. Han borde ju ha sagt ngt för han viste ju om det, annars hade han ju inte vart på minnesstunden... Det hade då jag gjort, ännu bättre, the king of pop till farsa, det skulle man inte tacka nej till :D heheh

Nu ska jag kila ut och fylla på vatten till pollarna sen vänta på lisa :)
puuuuusss på kinden ;-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)