lördag 18 juli 2009

trevligt med folket :D

Kom hem bara för nå tag sen :) Har vart en trevlig kväll med folket idag :) Först satt jag och matilda hemma hos henne och lekte lite, bland annat med kondomer, camen och min privata bris :D hahah! Nå vid halv 9 kanske så kom Cessi så vi packa tre på vespan och körde till Sebba. Pontus, Stefan, Sebba, Hilda, Elina, Linus, Kristina och Elina var redan där och höll på i poolen åså :D Palla inte bada, fy vad kallt och onödigt att blöta upp sej ;p Nå, kristina Linus och Elina drog rätt snabbt sen så hoppa alla ner i poolen igen och jag och cessi satt och muppade oss med att titta på :P haha! Sen vet jag inte riktigt, jo dom lekte med kondomer iallfall. haha. som vanligt alltså. Sen kom stefan och satt sej i mitt knä och krama mej, direkt från poolen, haha, fyfan vad blöt jag blev! ;o Men han lovade att komma och torka mej sen :) Sen satt jag och cessi oss vid köksbordet och typ åt godis osv medans Sebba vinglade omkring full och typ alla bastade :P Nå sen hade jag tydligen lovat Stefan en puss i födelsedags present för han har fyllt år, så det var ju bara att ge han sin present ;) haha! Satt mest i fotöljen resten av kvällen och chillade :) Mysigtmysigt :D Sen strax efter halv 12 drog vi därifrån och hem till matilda :) Sen hem ;p

Vet inte vad jag hittar på ikväll, blir väl som vanligt lite dator sen film :D
puuuuuuuusssen på er! ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)