måndag 27 juli 2009

suuummer of 09

Fantasin i botten, därav lite konstig rubrik kanske? Jag har verkligen den sämsta fantasin ! Men jo, vet ärligt talat inte arför jag kom hit egentligen? Har ju inget spec att skriva? hahaha.

Jo, igår satt jag och kikade runt på lite olika bloggar, älskar att läsa andras bloggar! :) Men hamnade iallfall på Tobbe - augustikillen, igår. Jag tycker det är coolt med killar som bloggar, fler borde absolut börja, men dom tycker ofta att det är 'töntigt' och att blogga har blivit mera för tjejer. Men det är ju lika rätt att blogga för en kille som för en tjej? ;P Jag gillar det ialllafall! :) http://veteran.blogg.se :)

Nä, vet ni, det hära blev ett himla onödigt ointressant tråkigt inlägg? ;p Men nu ska jag iallafall kila ut och mocka så är det gjort :) Lisa kommer nog ikväll och rider? :D

käääärlek! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)