söndag 19 juli 2009

dagens ridpass

Kom alldeles nyss in, har vart ute och ridit med Lisa. Vi började efter asfaltsväg sen vidare på en grus väg. Vi red sen upp på en skogsväg som ledde upp på ett berg, och vi visste att vi skulle komma ut på en annan väg senare som ledde till ''vitberget'' Men vi trodde det var högst upp så vi red ända upp men då var det återvändsgränd och skit mycke sten. Så vi vände och sen hittade vi stigen som vi tydligen skulle ha tagit, så vi red in på den :) Ganska smal och slingrig var den så det gick bara att skritta. Men sen mötte vi en ren också! Ragge blev helt till sej efter det ;p hah! Sen kom vi ut på en grusväg så travade lite sen skrittade vi sista biten hem :)

Nu har vi också byggt ny hage åt dom som vi nu har flyttat dom till :) Fy så fet amanda kommer bli! ;o Men hon ska bara få stå några dagar dära sen får hon flytta tillbaka till den andra bakom uthuset :) Madde har vart ute och fotat lite bilder, men vet inte hur fina dom är, för hon är inte duktig kan jag säga.. Jag ska inte skryta mej jag är typ bäst i familjen, och jag är inte bra så ni kan ju tänka er dom andras bilder! huuuuuaaa. Bilderna kommer såfort jag laddat över dom till min cp dator..

Min dator har verkligen fått damp, har gjort virus sökning och skit men den hittar inget, men det är ändå ngt som är fel... Den öppnar nya internet flikar hela tiden och skrollar av sej själv hela tiden, så sjukt irriterande! Pappa måste komma och kolla på den sen ;p Och min dvd också som bara visar svartvitt ;s Och jag har faktiskt stoppat in alla kablar som dom ska det vet jag :) haha! Nå, nu ska jag ladda över bilderna och sen kommer dom upp hära,
puuuuusssssseeeen ;-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)