torsdag 16 juli 2009

Premiär, Harry Potter och Halvblodsprinsen

Ja som ni kanske ser så har jag i nte haft tid varken igår eller idag fören nu att skriva ;p Så ni får en kort sammanfattning av igår först :)

igår: Vaknade nog vanlig tid tror jag, halv ett? gick ner och åt frukost sen så ringde matilda så snackade med hanne i 2 timmar :) Sen gick jag ut, gormade på dära hoppade lite, måste ju röra på mej! ;p Sen vid halv åtta nå kom Lisa så vi red ut en sväng :) Sen åkte vi till stallet och duschade, att vi inte ska få ordning på allt här hemma snart, sjukt less! Nå sen blev det film och sen nanna kudden :)

idag: Vaknade kring halv 10, eller ja mamma väkte mej. Låg väl kvar i sängen en timma och stirra i taket typ. Jag såg varken på tv eller nå, bara låg och funderade eller vad jag då gjorde? :P Sen gick jag ner och hämtade upp den lilla spegeln så jag kunde fixa mej osv. Åkte sen vid halv 12 till jämtön och sen vid 12 skjutsade pappa mej till Matilda :) Vi satt hos henne tills bussen, jo, vi gick och köpte varsin chokladboll också, dagens frukost ;D Sen blev det buss till Luleå med oj :) Sen vandrade vi omkring med han på stan ett tag, vi var hans smakråd! Han skulle nämligen köpa både byxa och jacka :) Sen gick vi nån runda själv också och sen till Blå Gåsen och käka glass :D Ett måste varje gång man är i stan, jag lovar! :) Sen drog vi omkring, satt lite överallt ;D När affärerna sen stängde så gick vi till Thai Thai och åt ;p Dyrt vare dära! ;o Men gode gott :) Nå vad gjorde vi sen? hahahha jojustja vi hann vara på våran absoluta favorit affär, kärleksbutiken, också :) Ja vi är som vi är vi (a) ahah. Ja sen gick vi iallfall och satt oss utanför smedjan och kollade på alla snygga bilar och framförallt personer som körde för bi :) Sjukt så snygg man kan vara alltså! haha, nå vi är som vi är :) Sen när vi suttit dära i en dryg timma drog vi iväg mot bion. Och så sjukt mycke folk det var dära. Men iallfall filmen var väl okej, det hände som ingenting och slutet var lite konstigt. Men ja, sen åkte vi hem :) Och sitter nu hära :) Ska inte skriva nå mera nu för nu ska vi ta reda på ägarna till som snygga bilarna med dom snygga förarna i (a) hahha,
puuuussssen på er! ;-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)