tisdag 21 juli 2009

Uttöjning eller inte?

Jag vet inte om jag ska ta bort min uttöjning och låta det växa tillbaka till normalt eller om jag ska behålla det? Personligen tycker jag det är ganska snyggt med uttöjningen, såvida det inte börjar komma upp mot 15-30mm... Mitt är 10mm och det är ungefär lagom tycker jag. Men i och med den så kan jag ju inte ha vanliga örhängen. Eller jo, det går ju såklart, men man kan ju inte bara ha ett vanligt örhänge i det hålet. det går ju inte, och det ser ju lite konstigt ut om man har en uttöjning och ett vanligt i ett och samma hål. Så jag vet inte hur jag ska göra... Det känns dumt att utsatt mej själv för den smärtan som är av att töja (tro mej, det gör ont!) och sen bara ha det ngra månader och sen ta ut det. Men jag vet inte, ;p hahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)