tisdag 28 juli 2009

älg och grodor ;p

Ja, jag och Lisa tog oss iväg på en tur idag :) Började med grusväg sen ner på ängen, och satan så taggade dom blir då! :) Sen red vi upp på grusägen igen och galopperade en bit innan vi svängde upp i skogen på en liten bredare stig.. Jo, den stigen jag ''upptäckte'' igår när jag var och red ;p Men idag lyckades jag då minsann slå i knäet i ett träd! ;s haha ! Sen när vi kom upp på berger galopperade vi efter sandvägen och helt plötsligt tvärstannade Galliano och framför oss stod en älg! Den började springa iväg så i galopperade efter ville ju se den mera jue ;P haha ! Jag tror Ragge blev lite kär! ;) Sen red i grusvägen hem bara :)

Sen efter att jag hade ätit middag så tog i cyklarna och en hink och cyklade iväg längs vägen och fångade 'små-grodor', dom är ju fan sööta! :) Förra sommaren lyckades jag och clara fånga 752 stycken :) Och ja, vi räknade dom, när vi skulle byta balja åt dom tog i dom en och en ;p Slavgöra... ! haha, men vi fångade bara kanske 50-60 idag? Men släppte ut dom i diket enbit från huset sen, vill ju som inte ha dom på gården! ;P

Alltså jag har blivit helt kääär i Michael Jacksons låtar nu.! Idag fixade jag till mej drygt 20 till nya låtar, så har kanske 30 av hans låtar nu :) Så sjukt bra! :) Men ska kolla bdb en snabbis nu, sen blire tv :) Hör av mej sen! ;)

kääääärlek! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)