måndag 20 juli 2009

Godnatt! :)

Nu hade jag tänkt dra mej mot sängen. Har vridit dygnet för mycket nu tycker jag, så jag hade tänkt försöka vrida tillbaka det. Jag menar, vara vaken till 4-5 på nätterna och sova till tre... Inte bra, tänk om man istället skulle pallra sej upp klockan 10 och gå och lägga sej kring 1-2? Man skulle få gjort så sjukt mycket mera saker då! Men det kan vara svårt, för har du vant dej vid det så blir man fast. Men nu är det slut med att sova till klockan tre osv på dagarna.. Men problemet är att det är ingen som vågar komma och väcka mej på morgonen längre, för jag har ett sånnt morgonhumör säger dom.. haha! Jag skulle vilja se mej själv på morgonen, ngn som vill filma? :) hahaahaha... nej nu ska jag dra mej till toan och borsta tänderna och sen hoppa i snarklådan! :D
Pussssss och knull hjärtegull ;-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)