söndag 26 juli 2009

I am the one

Åh, jag skämms nästan för dålig uppdatering hära idag... ;/ Men jag vet inte, vad har jag gjort egentilgen? Jo, jag steg upp halv 3 kanske, åt frukost och sen satt jag mej och såg lite tv. Sen blev det en snabbvisit vid datorn :) Måste ju kolla läget hära då och då ;D Sen gick jag ut och så fick jag lust att kolla om stereon i epan här ute funkade. Och ja, det gjorde den.. Dock bara vanliga dörr-högtalare så det är ju inte så bra fart i dom precis. Men satt där och pillade en stund, och testa starta den men den ville inte ;/ haha! Sen ja då blev dfet lite mera dator och sen kom mamma och madde hem med kissemisse också :) Så blev att vara med henne lite också ;p

Nå, annars har jag inte gjort så mycket, ska fixa lite musik nu sen vet jag inte riktigt ;P Fårse, hör av er! :)

Kääääääärleeek! ;-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)