onsdag 29 juli 2009

Don't you know

Har arit ute nu och putsat och fixat iordning det mesta inför ihelgen :) Kan inte rikitgt fixa allt för måste rida han en sväng imorgon innan LK. Så det sista får jag fixa då :) Nu efter att vi har ätit så ska jag gå ut raka bort hans såkallade sommapäls ;p Hans päls växer mycket fortare under sommaren än under vintern! Jag rakade han sist samma vecka som skolan slutade och nu har han sjuuukt lång päls! Jag ska ta före och efter bilder sen också :) Han är iofs ganska gosig med långpälsen, men så himla opraktiskt! Han blir ju svettig så fort om det är lite varmare... Men ska fixa det nu :) Kanska friserar manen och sansen lite också, fårse vad som behövs :)

Kattterna har fått vara ut på egen hand för första gången idag :) Ville inte släppa ut dom första dagen ifall dom skulle springa bort eller nå, don fick som ''bo in sej'' lite hära först :) Men dom är så modiga så! Ragnar gick på en riktigt långtur ;) Helt själv! Sen har dom klättrat i häcken också :) haha!

Nej nu, ska jag ta och kila ner och äta, hade bääst!
käääärlek! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)