onsdag 29 juli 2009

Godmorgon :)

Eller ja jag aknade kring hal ett, pappa kom och väkte mej :) Kollade ett avsnitt mordkommisionen igår och sen blev det lite msn osv innan jag somnade :) Men precis när jag hade tänkt sova så fick Ragnar nå busil och blev helt galen! Sprang omkring med alla leksaker och upp och ner som en iller for han i sängen! Och in under täcket kröp han också.. ;p Men sen efter en halv timma eller så nästan bokstavligt talat ramlade han ihop och somnade ;p

Nå, nu i morse när jag vaknade så kom båda in i full fart och upp i sängen och med hade dom varsin leksak också. ;p Så nu har dom lek där med mej hela morgnonen :) Häxa har det lite jobbigt just nu, hon tycker ju att dom är så himla intressanta och kan inte slita blicken från dom.. Så just nu får hon sova nere med mamma och pappa när hon vanligtvis brukar sova i sängen med mej, men hon vänjer sej väl med katterna efter ett tag så det ska nog gå bra :)

Men nu ska jag kila ner och äta frukost och sen ut till stallet och mocka hade jag tänkt :)
kääääääärlek! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)