lördag 11 juli 2009

uppdatering.

Första gången jag skriver idag. Har inte haft tid till bloggen idag riktigt. Började med att jag steg upp vid 11 och åt frukost sen direkt till Jämtön och fortsätta i källaren. Och fråga inte hur många vänder i trappen jag sprungit. Jag och pappa har bärt soffor, garderober, förråds ställningar osv, bara massa tunga saker medans som andra skrubbat väggen i trappen. slött. Så gissa vem som kommer ha träningsverk i armarna imorgon? Jo jag! Det var ju inte lätta saker heller. Nåja, fyllde släpvagnet och åkte med det till siknäs och då skulle man ju lasta av allting också, och mamma vågar inte bära nå tunnga saker och pappa satt i trappen och slangade upp sakerna på vindsvåningen i ena förrådet. Så dom tunga sakerna hamnade hos mej, såsom kartonger full i tidningar, papper väger kan jag säga! Fyy så jobbigt. Sen åt vi lunch och åkte till töre och köpte glass (b&j) och åkte sen till jämtön och fortsätte. Hann fylla vagnet en gång till och nu står det här ute och ska ut och ta tag i det nu så fort jag har skrivit klart. Nå, annars har det inte hännt så mycket intressant. Är helt slut och trött, men ska nog till shell sen och köpa nå godis, det är jag väl förtjänt av! Sen blir det nog mest tv och kanske ut och fota hästarna i hagen ikväll också :) Det vakra vädret verkar ju hålla i sej! :) Happyface*

Nu måse jag kila ut och bära, hehe. Vi hörs! :) kyyysss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)