lördag 1 augusti 2009

aj aj ;o

Ja som ni kanske läst så lyckades jag ju flyga av två gånger idag... Och slå i handleden också.. Och satan vad ont det gör nu! Det har blivit värre sen tidigare idag.... Funderar på att linda den tills imorgon, för det är ju inget brutet eller så kan ju röra på fingrarna helt normalt. Men ont! Att det så alltid ska vara ngt ! ;p

Annars så funderar jag på att gå och lägga mej strax? Tälingarna börjar ju 8 och det tar inte fullt en timme för oss dit så vi ska åka stax efter 6 här hemmifrån imorgon. Och då ska jag ha hunnit, borsta, äta frukost, klä på mej, ge kaninen mat, och lasta och det. Och jag är INTE snabb om ni ville veta det... Menmen, det får gå bra. Dygna kanske? Elle näe, när man ska rida behöver man vara utvilad ! Men nog känns det motigt, ska upp på mindre än 6 timmar och jag är inte ens tröttt.... ! Ska väl ta datorn till sägen och kolla på ett avsnitt Mordkommisionen.. För er som inte vet vad det är och aldrig har sett det, så kan jag bara säga en sak, SE DET ! Det är så sjukt bra.. Sträck såg alla 30 avsnitt eller vad det är vi har, och alla är på kring en timma lång. Det tog drygt en vecka och då såg jag 2-3 avsnitt om dagen. Men kunde inte sluta! ;o haha!

Nåja, nog gagglat om allt nu, nu ska jag ta och se på det istället :) Ni får ha det bästas, och alla ni som ska tävla imorgon säger jag Lycka till, till :) Cyyaa ; )
KÄRLEK! ;) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)