torsdag 27 augusti 2009

Suur! ;o


Ja som rubriken säger så är jag sur idag. haha. Har så jäkla mycket att bara fundera på.. Kan du inte bara berätta så slipper jag fundera på det så jäkla myk! ;o


Nå till dagen. Mamma lämnade oss på skolan som vanligt och började med NO. Kom försent, bra start på dagen. Nå, gormade dära oså. Växtens uppdyggnad är inte det intresanntaste, och hur den fortplantar sej? Räcker väll att man vet om oss människor? ;p hah! Nå, sen hade vi iaf so, skrev av ett papper som Jan hade skrivit men han är ju lite seg så det tog 40 min så behövde inte göra nå mera än det det lektionen. Sen hade vi inge jägar examen så hade ca 2,5 timmars hål då. Jävla chill! Gjorde inte myk. Gormade med Anton rätt myk, hah! ;p Sen byn typ 70 gånger känndes det som.


Hade tyska sen? Gjorde nå blad om gramatik först sen fick vi gå på frågerunda runt i skolan? ;o hahahahh sjukt men ja. Det gjorde vi iallafall. Sen fick vi sluta. Matte sen då jävla chill att sitta framför Robert alltså. Om jag skyller på att jag hjälper han så behöver jag knappt jobba nå alls. Märker ju knappast hon iallafall för är ju före alla andra så ;p Men har halka efter vad jag var förut så kanske ska ta och börja jobba igen, har typ inte gjort det på länge! Nåja, sen var jag och robert tvungen att sudda det jag hade ritat på han bänk (y) sen fick vi sluta. Gormade på med Anton och Johan ett tag ;p Sen gick jag ner till stallet ;p


Hoppade Ragge idag då. Han var skitfin. ! Verkligen alltså! :):) Han är tillbaka! Hoppas jag iallafall. Känns så! :) Sjukt kul ;p Hoppade iofs bara två hinder, han bjöd som ett psyk men lyssnade förvånandsvärt bra faktiskt! Kunde själv faktiskt på bestämma lite i anridningen. ! ;o haha :) Tog nån liten omhoppnings sväng också, skitfin! :D



Sen hem. Har stoppat hästarna i hagen och bärt in grejjerna osv. Ska väll ta och duscha nu och sen blir det nog att packa lite till ihelg. Åker ju till Boden på offroad imorgon och blir dära tills söndag morgon då jag åker till älvsbyn :D



Nå ska sluta nu, blir så långt då ;p
Pusssss ! <3

073-0739010

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)