söndag 30 augusti 2009

Älvsby Ryttarförening 30/8

LD - 0 fel, rosett
LC - 4 fel, 3a

Ragge var svin fin! :) Han är äntilgen tillbaka som han ska vara! ;p Nollade LD'n han var inte alls stark idag heller. Men tur det, jag som i princip har haft feber hela helgen så var det bara skönt! :) I LC'n petade han tvåan, ovanligt faktiskt han brukar inte vara den som river, snarare ALDRIG river typ, 50 cm över brukar han ist vara ;p Men innan jag red så var det bara en nolla så jag visste ju att man kanske skulle kunna bli plac på 4 fel så la upp tempot och red resten som en omhoppning för att dra in tid, var 7 sek snabbare än nästa 4 felare. Och då var det 2 nollor och jag snabbast tid av dom med 4 fel så slutade trea :) Är sjukt nöjd över raggurtan ihelg! :) Har ju redan anmält till boden så ska rida det jag är anmäld till dära och sen efter det blir det att gå upp och rida LC LB som vanligt igen då ;D

Nå hade sjukt kul på Offroaden i helgen också. Vi är alldeles för sällan och kör, längtar REDAN till nästa gång! =)=) Det är så sjuuuukt kul så ni förstår inte! ;p Jag har tyvärr varit lite dålig med kameran men ska ladda upp några bilder jag har tagit med telefonen ;)

Ska äta nu, vi hörs!
Puuussspussss ;) <3
073-0739010

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)