torsdag 6 augusti 2009

uppdatering!

Ja nu ska jag iallafall ta och skriva lite om vad jag har gjort idag, har ju som aldrig gjort det idag ännu.. Men efter att jag ahde ätit frukost odh de, så gick jag ut och fixade till kaninen, gav han mat osvosv. Sen bytte vi hage till hästarna. Och amanda smet inge den hära gången ! :P hahah! Sen gick jag och häxa ut på en promenad tillsammans :) Varmt som satan var det ute allafall! :) Häxa var helt flåååsig när vi kom hem igen ;P Sen så gick jag in och kollade lite tv och så kom mamma så åt middag åde :) Sen ut och jag kommer faktiskt inte ihåg vad jag gjorde. Men gick in och såg 2½ män sen och efter det du är vad du äter, sen tog jag ragge och gick en promenad med han också :) Och jag säger det bara, aldrig mer en promenad med ragge utan spö! Han total vägrade att gå efter ett tag! ;o

Sen har jag sett lite tv och nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på Michael Jackson, förvånad? ööh nej! ;p hah, men nu ska jag fortsätta hära, puss på er! :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)