fredag 14 augusti 2009

Svar på frågorna.

Det var bara 5 frågor typ trorja. Men ska svara på dom nu iallafall... Själv tkr inte jag att det var ngra roliga frågor ;p Några lite oseriösa, men ska svara på dom iallafall :P

Vad gör du om 10 år?

Om tio år har jag faktiskt ingen aning om vad jag gör. Förmodligen något med hästar. Skulle vilja ha något eget unghäst stall, och utbilda och tävla. Eller vara framgångs rik tävlingsryttare. Sen kan man ju alltid drömma om att vara uppe i världscuppen, men där tror jag nog att man får ta och drömma vidare! ;p

heter du greger ?

Haha, nej det gör jag absolut inte! ;p

Är din favoritfärg blå?

Nej, faktiskt inte. Men tycker inte det är fult. Du tänkte på mina stövlar kanske? Dom är ju blå, och dom är snygga tycker jag, men inte så att det är min favorit färg precis ;p

hur många haru knulla med?

Det är inget som jag alls tänker skriva ut hära. Nejnej, vill du så gärna veta så skriv på msn ist.

Ska du börja på manhem nu när du bor i siknäs?

Nej, det ska jag inte. Fortsätter i råneå. Har ju alla kompisar där och det, och kalix känns lite som åt fel håll då vi har hästarna i råneå på vintern. Och sen har jag ingen lust att börja på ny skola, fy vad läskigt ;P haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)