fredag 7 augusti 2009

Lova, 5år! :)

Har varit hos Lova hela dagen. Hon är alltså min kusin :) Jag har fakriskt bara två kusiner! ;o haha, mobbat jag vet :)

Hon fyllde iallafall 5 år idag, så åkte in till stan och fixade lite saker åde, köpte present till henne och en liten sak till Jonatahan också, min andra kusin. Hämtade ut byxorna och lite annat :) Sen har vi vart hos dom och ätit, förrätt, huvudrätt, och såklart TÅRTA då, var vore ett 'barnkalas' utan tårta? :)

Sen vid 8 så åkte vi därifrån och på kvantum och handlade, sen hem :) Har varit och bytt hage till hästarna nu också och ska ta och kolla om det är ngt på tv nu också. Sen så ska jag ta mej tid och skriva ett litet inlägg om skrutten, och framförallt om Offroad då, mitt andra STORA intresse! :) Det är inte bara hästar i mitt liv vettni :) Jag hör av mej! :)

Puuussss ;) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)