måndag 10 augusti 2009

dålig uppdatering, iknow!

Ja, har inte kunnat uppdatatera ngt idag försen nu... haha. Åkte iallafall till matilda och hon var i stugan.. Döm höll på att bada så jag gick ut på bryggan och satt mej dära. Hade inte tänkt bada något först men sen så puttade dom i mej i vattnet och jag hade ju förfan kläder och allt på mej! ;o Så då när jag redan var blöt så fortsatte jag då att bada. Vi gick värsta långa turen i vattnet. hhaha. !

Sen så åkte vi till Hanna, och matilda åkte ner till stallet och red. Jag och hanna tog och bytte om och fixade oss och gick sen upp på byn en sväng. Ja, till OK alltså, det är som en bit dit från henne... Köpte varsin Twister och satt i busskuren och åt den. Sen gick vi tillbaka på byn och sen hem till Hanna :) Väntade på matilda och gick sen för att möta henne och sen tillbaka till hanna :) Åt osv sen fixade matilda sej och sen gick vi ut igen :) Gick med mina högklackade, och gosch vad ont i fötterna jag hade när vi var tillbaka! ;o hahah! Satt iallafall ett tag på byn osv, sen gick vi tillbaka till hanna och satt oss vid datorn :) Kring halv 12 så kom det iallafall lite folk, precis vad vi hade väntat på! :) Stefan, Simion, Sebba, Agnes kom, så satt ute och surrade ett tag och sen gick vi in och gjorde oss lite mat och kollade på tv sen :) jag kommer inte riktigt ihåg vad filmen hette, och jag kollade inte så noga, sista 20 minuterna sov jag typ. Eller halv sov iaf ;p hahha.

Sen har vi inte gjort så myk, gormat på lite hära... Haha, Hanna börjar bli lite stressad med att börja städa, bädda sängar osvosv.. haha Men det får hon fixa själv! (; haha!

Nu har vi ännu alltså inte gått och lagt oss och det har redan blivit ljust! :) Sitter hära själv vid datorn och dom andra sitter ute på altanen och myser.. Tror jags ak ta och kila ner dit nu.. Var bara tvungen att skriva ett inlägg nu.. Höll på att skriva ett här tidigare men hanna kryssade sidan för att jag inte berättade en viss sak till henne. ! haha, forstätt undra lilla gumman! :) Så då fick jag skriva om allt det hära typ 7 timmar senare ;p hahha!

Sen vid 11 blir det nog att dra till stan en sväng. Lite saker att fixa. Jag hanna och matilda blire som åker. Inte helt säkert ännu, men troligen ;D Sen blir det att rida Ragge ikväll också. Sen tror jag nog att jag kommer somna ganska så fort. Eftersom att jag inte sovit något inatt förutom typ 20 min i skrik och hög musik.... Ljuv sömn, verkligen! ;o haha, nej nu ska jag inte skriva nå mera. Ska ut nu, pusspuss! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)