lördag 15 augusti 2009

dålig uppdatering ;p

Jo jag vet, rubriken talar! ;p Men har gjort så myk annat. Tävade ju då tidigare idag, inte så lyckat, men ska ta och gå ner och hoppa ngra LD LC nu så han får känna sej säker. Mamma säger att det ser ut som om han ser lite osäker ut.. Men det blir iallafall att åka på Norrskenets lokala nästa helg och rida LD LC så han får lite noll rundor i kroppen ;p

Sen så har vi suttit och kollat på LA'n, MSV b'n och MSV a'n ;p Sen så gick vi till bussen och jag la mej i sängen och lyssnade på musik, och ni tror ju inte jag somnade då? eh joo! ;p Så vaknade strax efter 6 igen.. Åt middag och sen tog jag ut Ragge och red ett litet dressyrpass på planen framför framhoppningen. I början var an bråkigt och upp stressad osv. Gjorde myk galopparbete, försökte få han lydig. Han var svin fin! ;p Han är hur lydig som helst när han inte ska hoppa, och man önskade ju att han hade vart lika lydig då. ;d

Sen så har vi suttit och kollat lite webb-tv från Ponny SM i vetlanda, och denice om du läser dt hära så såg vi dej! ;) Annars har jag nog inte gjort så myk, ska strax ta och lägga mej och se en fil, alla andra har redan lagt sej ;o Lisa kommer ju hit imorgon också :) Ska hämta sin nya ponny, Ollies Fortune (; Så blir väl att vara med henne imorgon då trorja (;
Kommer hem imorgon kväll,
Ni får ha det bäst!
Kisses ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)