söndag 23 augusti 2009

Godmorgon :)

Har hunnit stiga upp, duscha, fixa mej, klä på mej, äta frukost och allt reda :) Iofs tänkte jag stiga upp tidigt idag för måste ju upp 7 imorgon! ;oo Menmen, det får gå det också ;p

Ska till matilda idag också :) Blir nog först lite senare. Hanna åker till Grekland imorgon dej jäveln! ;o <3 Kommer saakna dejj! <3

Ragge ska vila idag också, vet ej när jag ska hinna rida han imorgon ;o Först skola och jag har ingen skjuts hem så tar mej inte hem försen mamma slutar jobba, men då ska jag rida Snobben nere i stallet imorgon kväll. Kommer hem vid halv 10, ut óch rida då? Man ser ju fan inte ett piss då! Men msåte väll det ändå då... Fan vad jobbigt att jag aldirg kommer ta mej hem efter skolan om ingen skjutsar mej! Nå, dt måste lösas! (;

Neej, nu ska jag kila ner och spela Playstation!
Love Love Love! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)