onsdag 26 augusti 2009

Packad moppe! ;p

Idag har det vart hur chill som helst! ;) Mamma skjutsade mej till matilda så var där kring kvart i tio, gick till skolan typ direkt. Började inte försen fem i tio så ;p Hade först no, satt mest å lyssna. Sen bild, skulle rita en bild som visade vad skogen betydde för oss, ritade inte ett skit, suger på det. hah, Thomas satt och kollade av vlika som var där och så när han kom till mej så sa han lite tyst för sej själv ( trodde han) ''det var ju hon som visade vad hon kunde i slutet av förra året'' jag ba; men näe! han ba; hörde du det dära? Jag pratade bara för mej själv. haha, tyvärr lite för högt kanske? ;p hah!

Sen maat, sen gorma runt lite på skolan som vanligt :) Sen hade vi tyska i typ 20 min och sen fick vi sluta så satt utanför svensk-engelskan (y) haha, fyfan vad roliga dom är! hahaha! ;p Nå, sen hade vi so iaf sen sveksna. Satt mest och gormade med robert och lite m mohammed så gjorde typ inget ;) haha. Skulle skriva ngn jäkla dikt, aldrig säger jag bara. Fyfan.... Börjar inte bra... Nåja.

Sen satt vi på klappis ett tag med massa folk, sen gick vi hem till matilda en sväng, sen till BK och käkade ;) Sen stod Stefan ådom på byn så gick till dom. Drog upp på bk med dom igen.. Satt dära ett tag sen gick vi en sväng jag och matilda. Såg Pontus så gick till han å viktor :) For upp på BK igen! haha. Sen packade vi FYRA på pontus moppe. Det var lite trångt kan jag ju då säga! haha. Pontus längst fram, sen matilda sen jag och så viktor längst bak :p haha! Vingligt som fan vare också. Menmen. ;p haha Måste ha sett sjukt ut! hahahha ! :)

Nå sen stod vi och snackade lite sen åkte dom iväg så jag och matilda gick en sväng, kollade på Hannas nya hus osv ;p Sen kom pappa och hämtade mej och så lämnade vi matilda nere i stallet ;D Skulle tydligen inte rida idag, så vette fan vad man ska hitta på resten av dagen? ;o Finns ju myk att göra i siknäs också ! ;P hahahhah.. Pappa sa att han tyckte jag skulle baka en kaka till han. Men nja. haha.

Ska iaf sluta nu.
Puuuuusssss ! <3
073-0739010

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)