tisdag 11 augusti 2009

spööregn!

Ja, idag har jag inte gjort mycket alls... Steg upp kring halv 3 trorja? Eller det kanske var halv 2? haha, jag minns inte (; Gick iallafall ner och åt frukost och kollade lite på tv. Sen har jag hunnit städa lite, bytt hage till hästarna, och ni tror inte Felicia lyckades smita? ;o haha men jo ! Har mockat osv också.

Skulle ha ridit nu ikväll men det regnade som om himlen var öppen! ;o Så det känndes inte så kul att fara ut i det vädret.. Så han fick vila idag så rider jag han imorgon, hade ju tänkt tvärt om ;p Är sjukt taggad för Vännes ihelgen, och hoppas på att han sköter sej! (; Ska bli sjukt kul med premiärtur med bussen också! :) Ska fixa allt i den imorgon också, bära dit sängkläder osv, och måste packa alla mina saker + ragges grejer :) Åker ju dit på torsdag, kring 12 tiden typ ;p

Nä nu ska jag fortsätta här och se Scrubs :) Vi hörs! Puuusss (;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)