fredag 21 augusti 2009

Tv suuuuger! ;o

Har varit ute och ridit för nå tag sen (; Kom väll tbx strax före tio typ ;p Red bara en lugn runda upp på berget och ledde han hela vägen tillbaka. Red med nya bettet, och det är stor skillnad på pelham och jaktkandar! ;o Får hoppas att han funkar på det hära nu då :D

Sen bytte jag bett på några träns och packade in allt i skåpet osv, borsta han och det ;p Sen gick jag in och kollade lite tv med far, sen gick jag upp hit (; Vi fick besök idag också, Bosse och Ulla kom, pappas morbror ;p

Sen är jag sjukt förbannad på all jävla friidrott på tv just nu! Det skulle ha vart Pistvakt nu klockan tio men då äre jävla friidrott ist, åååååh ! :@ Ändå ingen som vill se på det, så visa nå normal förfan! ;p

Men nu ska jag kika in på bdb, (;
Kisssseesss ! ;-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)