fredag 14 augusti 2009

tråååk ;p

Sitter hära och tråkar nu, alla andra har hunnit gå och lägga sej så finns inte alls så myk att göra.. ;p hahah Har iallafall svarat på alla frågor, många jag vet.. hm, noot. haha !

Ja, ni kanske har läst hur det har gått för oss idag? Det kanske inte var det bästa, men är inte direkt missnöjd heller. Ett stop på muren, vad hade jag förväntat mej? Jag vet ju hur han är. Men nu ska det nog inte vara några problem med muren nä mera, från det vita hållet iallafall. Är den nu från andra hållet så är det garanterat ett stop.. Sen i LB'n blev han bara för stark. Fick inte tillbaka han nå mellan ettan och tvåan han blev lång och framtung. Han bjuder som ett psyk! Även fast jag tog om det så har han bara hetsat upp sej så han springer bara på ändå... Men ska sätta på pelhamet imorgon så jag iallafall har lite chans att få tillbaka han mellan hindrena. Hoppas på bättre tur, en fin runda skulle verkligen sitta på sin plats, vi har ju haft en liten svaka nu ett tag.. Men det har ju alla? Man kan inte vara på topp hela tiden.. Och man måste ju få pröva sej fram, allt stämmer inte mellan mej och ragge än fast jag snart haft han i tre år. Iofs skadad hela första halvåret. Men ändå, har fortfarande myk kvar att lära på han innan allt stämmer. Han är så olika från tävling till tävling också, ena dagen helt lugn och fin inte stark alls och sen nästa dag helt galen. Man vet aldrig med han :p haha

Och tack för alla söta komentarer också! Ragge tackar och hälsar! ;p

Nu ska jag ta och kolla lite film, pix & bdb ;P
Kisses ;)

2 kommentarer:

  1. asså det låter helt som exi! ;o hon är helt annorlunda att rida från dag till dag, ena dagen superfin och andra vill hon ingenting. det kan vara riktigt jobbigt ibland :P lycka till imorgon, ifall du ska tävla då också ? X)

    SvaraRadera
  2. Vi har veckansblogg på våran blogg.
    bara att anmäla dig till tävlingen, så har du chansen att bli veckans blogg

    SvaraRadera

Lämna gärna en komentar! ;)