lördag 8 augusti 2009

Buss-tur :)

Rubriken talar! :)

Vi tog en tur med bussen till Töre och tillbaka. Hela stora familjen, ja alltså katterna och hundarna också :) haha! Och ja, nog märks det att bussen inte är dagsfärsk.. Men ska du ha en buss som är bara ngn år gammal får du nog allt slanta upp ngra miljoner. Har vi det? Öh nej! Men det är ju iallafall ngt, den är faktiskt fräsh invändigt! :)

Nå, annars har jag suttit och ätit min glass och sett Beck - Skarpt Läge, och nu ska jag ta och städa mitt rum, det behöver en rejäl städning ! ;p Sen ska vi grilla ikväll (yy) Nog för att jag inte alls gillar grillat kött.. -.- , det blir korv för mej! hahha, som småbarna? Ehjo! ;p Sen vet jag inte vad som händer mera ikväll.. Imorgon drar jag nog till Råneå en sväng :)

Puss på alla, ha en kanon-lördagskväll! :)
No action without protection! ^ :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)