onsdag 12 augusti 2009

2 ½ män (;

Sitter nu och ser på det hära som vanligt (; Varje kväll! ;D Sen blire Scrubs och sen blir det att börja packa mina egna saker osv, har fixat nästan alla Ragges saker nu, men ska packa in allt i bussen imorgon (; Niice (yy) Ska en sväng till Råneå imorgon och lämna amanda dära också. Hon får stå dära över helgen då vi är borta så hon inte blir ensam ;p Sen ska vi å hämta ut ridbyxerna i Töre också, :) Satan, hur ska man hinna allt imorgon? Vi hade tänkt försöka komma iväg kring 12-1 tiden, ska ju hinna rida han en sväng dära när vi kommer fram, och så tar det ca 5 timmar med bussen, joooobbbbiiiggt! ;o Men min dator ska få rädda mej! + att man kan ju gå och lägga sej och sova i sängarna också :) Chiiillll ! (a)

nä, nu ska jag fortsätta se tv, ha det bäst! :)
Cyyaa (;

1 kommentar:

  1. Förlåt för segheten med kommentarer. har mkt att göra, sen har jag inte mått så bra. men nu är jag tillbaka.Ska lägga mig snart så jag får säga godnatt :)
    godnatt/godmorgon
    kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en komentar! ;)