fredag 7 augusti 2009

byxor & Schabrak

Var och hämtade ut mina nya ''skrutten'' byxor idag. Pappa har haft sina sånna ett tag nu och när jag ändå behövde nya så ville jag ha sånna, dom är ju trots allt kamoflage färgade, och det passar ju när man ska ut med skrutten :) Men ska nog byta dom, visst jag kunde ha dom, men dom satt nästan lite för tajt, dom är ju ändå ''arbets-byxor'' vilket betyder att jag inte vill att dom ska sitta det minsta tajt. Hellre stora isf. Men eftersom att dom har slutat tillverka dom så är det bara dom som finns i lager som överhuvetaget finns. Så det är inte helt säker att det går att byta och att det finns kvar i precis den storleken. Men jag kan ju ha dom så det går ju bra annars också.


Ni kanske inte fattar ett dugg när jag skrivet massa om skrutten? Och när vi är ute med skrutten osv? Nä, jag förstår att ni inte gör det. Jag ska förklara i ett annat inlägg ! :)

Vi var också förbi på Granngården och skulle köpa Havre till hästarna. Fyndade mej ett schabrak dära, från Hansbo Sports. Betalade 99 kr för det och har ett annar sånnt fast i en annan färg som jag betalade 250 kr för.. Kap!

Mina byxor från Topstreetwear har också kommit, hämtar ut dom ngn dag i helgen :)

1 kommentar:

Lämna gärna en komentar! ;)