måndag 14 september 2009

Uppdatering! ;)

Har inte kommit hem försen nu så har inte kunat uppdatera något hära.. Soryy ;p Men var ju då på skolan först som vanligt alltså. Började med planering, sen engelska? ;p Sen SO och svenska. Det är fan hemskt att inte ha Åsa i svenska längre... hahahah, tro det eller ej, men hon är fan bra! ;) Mariel är värsta sur och man får inte göra något för henne! haha. Men sen hade vi då lunch iallafall. Stack till matsalen och sen upp på byn, som vanligt alltså :P Jag och hanna älskar våra chokladbollar :) ! Undra hur många vi har ätit under hela sjuan och hitils i åttan, ja det är då sjukt många iallafall! ;)

Sen hade vi idrott. Men jag och Hanna blev lite sena för Hanna jagade oj nästan upp på byn.. hahahh! ;) Men gick dit sen och tog en karta och ''orienterade'' på skolan alltså. Vi tog vägen genom skolan hela tiden.. haha ;) Undra vad våran betyg i idrott kommer vara? :P hah!

Sen hade vi iallafall NO, teknik. Satt i grupprum först och sen fick vi sluta tidigare :) Så gick upp på byn och skulle sitta dära och göra läxa.. Ja, behöver jag ens skriva hur det gick? ;p Det slutade med att vi gick och satt oss med lite folk baki ica.. ;p Det var den träningen ;p Men vi gick hem till matilda sen och var med henne. ;p

Och när vi satt där vid datorn sa hanna; Vad nötta dina toppar i håret är! (vilket dom verkligen är! att platta håret varje dag sliter ju inte lite. ;p ) Så vi klippte mej! ;) Haha, att jag ens gick med på det från första början kan man ju undra ;P ! Det blev alltså inte så dära jäääätte bra.. haha ;p Det är så långt ifrån rakt det kan bli och små toffsar som hanna ''råkade'' klippa också ;p haha! ;) Men håret växer ju så det blir nog bra efter ett tag ;p haha ;) !

Sen drog jag och matilda på cykel till hennes mormor och så gick jag därifrån till stallet :) Jag Lisa och Ronja drog iväg på en uteritt ;p Fan så vi skrattade, ! hahah ;) Nu orkar jag seriöst inte skriva nå mera? ;p Tycker det blev ganska så långt faktiskt ;p

Vi får höras! ;)
Puuuusssar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)