fredag 18 september 2009

Jäkla skit råne! ;o

Näfan nu måste jag flytta! ;o Helt jäkla dött det var i Råneå idag.. Jäkla trist... Hade hoppats på en lika kanon helg som förra, men inte.. Men har ju fortfarande Lördagen att hoppas på! ;) Vi var iallfall först på BK och sen drog vi på tattargårn och sen satt dära och sen till hanna kollade lite Idol och sen tillbaka till tattargårn.. Det lät väl intressant? ;o haha, inte det minsta! Ingen som drack eller nå.. Helt tråkigt.. ! Nåja, hoppas på bättre kväll imogon! ;)

Imorgon har vi träning klockan 11 så blir väll att åka till Råneå kring 10 typ ;p Sen hem igen och duscha och byta om och sen till farmor och äta middag med kusinerna osv. Andreas är ju uppe nu också så farmor ville passa på att ha middag då ;p Sen blir det nog att vara i råne kanske sova dära. Fårse ;)

Mitt knä har föresten börja dampa igen.. Fyfan alltså! Har haft ont några dagar nu. Men nu börjar det göra så ont att jag måste börja ta panodil eller liknande.. Jäkla jobbigt... ! Aja, får se hur det blire.. ;p

Men nu tror jag att jag ska ta och lägga mej och mysa till en bra film! ;)
Ni kan ju höra av er! ;)
Pusssar! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)