tisdag 22 september 2009

Städat! ;)

Ja eller påbörjat! Har bytt sängkläder och.... ja sen tog orken och lusten slut....! Och nu är typ farmor påväg hit och hon hatar när jag har det stökigt i mitt rum! ;p haha! Men iaf.. En liten insatts gjorde jag iallafall, och då räknas det! ;)

Nu sitter jag iallafall oh går igenom all min musik och lyssnar på så sjukt gammal musik ;p haha! Eller kanske inte gammal, men låtar som påminner mej om vintern 2008/2009, HERREGUD kan jag ju då bara säga! haha, när man tänker tillbaka på allt man gjorde.. aahhahahahhah, hoaa det är så sjukt ;p Nog har man varit knäpp nog! Men tydligen är jag inte allt för smart nu heller, men bättre än då iallafall! ;d haha ;)

Ajja, nu ska jag iallfall fortsätta dunka musik! :)
Kyssar!
Ken ring - grabbarna från förorten
King of the dancehall
Skaburbian Collective - flow
kapten röd - stjärnorna finns här
Legenden - lantmannen
linn - fjortis sommar
Satan så dom väcker minnen! haha ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)