onsdag 9 september 2009

Jäkla läxor! ;o

Nu är jag så sjukt less man kan bli på alla dessa läxor.. Terminen har just börjat och jag är spyless redan.. huaa, hur ska detta sluta. Har iallafall nyss suttit i EN timma och tränat in tyska glosorna. Det var iofs bara 14 stycken, men är man trög så är man. Men nu sitter dom då där kan jag ju då lova ;p Lovar att om någon skulle väcka mej i natt så skulle jag kunna rabbla dom. haha!
Har inte börjat med egelskan som vi har till på fredag heller. Så måste väll ta itu med det imorgon då :P Sen har vi biologi prov nästa vecka som jag också måste börja träna till. Kan ju inte precis säga att jag har följt med så jätte bra på dom lektionerna. Det är så sjukt ointressant! ;o Menmen, tydligen tycker dom det är viktigt att vi kan det också.. suck säger jag bara!
Men nu måste jag kila, ska hinna duscha innan idol också. Har sisådär 10 min från nu på mej. Fint! ;) Så ska bokstavligt talat springa i duschen, kanske hoppa också? hahah. nä men vi hörs senare iallafall ;)
Kissses ! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)