torsdag 17 september 2009

Mörkhårig! ;)

Har alldeles precis kommit hem :) Gick till matilda efter skolan och lät hon och hanna färga mitt hår! ;p Dom skötte sej faktiskt bra ! Så nu är man mörkhårig igen ;p Mörkbrunt alltså ;p Om man färgar det svart är det så lätt att det skiftar i blått, och det är ju inte snyggt! Men ska nog ta och färga det igen snart för det hära var intensiv toning, och jag vill ha permanent färg ;p

Men innan det så var jag ju såklart på skolan då. Som alla andra.. ! ;p Började med biologi prov. Och shit säger jag bra. Satan vad svårt det var... Skrev inte på alla och i ett korsord där man skulle sätta in 10 ord kunde jag tre! Det måste vara det sämsta provet jag någonsin gjort! Värre än mina tyska prov, och då är det dåligt... ! Får hoppas att det jag iallafall skrev var rätt! ;) Sen hade vi so m mikko. Han är fan cool! ;p ahaha ... Gjorde typ inget, fick sluta tidigare :) Och sen så hade vi Jägar examen. Fick rengöra vapen idag :p Jag ska fan börja jaga, det är coolt (h) haha!

Sen lunch och sen hade vi tyska prov. Och det är första gången jag kan säga att det har gått bra på ett tyska prov! Och det var lätt! :) Skit nöjd med det provet ! Första gången det har gått bra för mej på ett tyska prov! :))

Nå sen hade vi matte och sen sluta å då knatade vi hem till matilda ;p Och resten vet ni redan :P Nu sitter jag iallafall nere vid pappas dator och väntar på maten... Sen får jag se vad jag hittar på.. Det finns ju som inte mycket att göra här i siknäs! ;o Ni får hemskt gärna vara lite sociala! ;p

Puuussar & kraaamar!
073-0739010

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)