tisdag 22 september 2009

Heemma ;)

Sitter nere vid maddes dator i köket och väntar på mat.. Eller gröt lättare sagt.. Vi hade fan inge annat här hemma! ;o Jäkla skit! Har ju då varit på skolan idag.. Började med matte en timma. Och sen engelska då vi satt i grupprum och garvade åt hanna för att hon är så knäpp ;p hah! ;) Sen så hade vi iallafall svenska, men mariel var skit sen så vi hade typ bara halva lektionen.. Sen lunch och då tog vi våra saker och gick till idrotten och fixade oss till skolfoto! ;) haha, fyfan vad snygga vi var! Om jag säger så, vi stack ju som ut bland dom andra i våran klass! ;o

Men hon som fota oss var knäpp, jag hanna och matilda fick först stå brevid varann och sen så stoppade hon in en mellan hanna och matilda! ;@ Så det blev ju inte bra... ! Men aja, tror jag faila också.. haha, om hon tar sista kortet som hon tog så blire inte bra! Jag typ garvade då! ;o hahah! Ajaa, vi får väll se, det kan ju då inte bli sämre än förra året iallafall! :)

Sen hade vi slöjd å sen slutade vi... Hem och nu sitter jag hära ;p Vettefan vad jag ska hitta på här hemma nu när jag inte kan rida heller! ;/ Har inga böcker hemme heller så jag kan inte göra bort lite läxa heller... skit också... Så det betyder ju att ni ska vara social på sms! ;) 073-0739010 ;D
Aja, ska äta nu!
Vi hörs! ;)
Pusssar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)