torsdag 10 september 2009

Nyy duschad! ;)

Har varit ute och ridit Ragge en sväng nu ;) Red på jaktstången och utan martingalen. Och hur många gånger har jag inte sagt till mej själv att ALDRIG mer rida utan den. Men ändå gör jag det. Han slänger så himla mycket med huvet då! ;) Men han var super taggad! Vi skulle små trava lite efter en stig i skogen som inte är allt för bred så vi tog det rätt så försiktigt. Men det tyckte inte ragge om så han hoppade rakt upp i luften och börjde galoppera så han galopperade och sparkade hela sigen ut. Bara tur att han inte sparkade in i nå träd eller klämde mitt ben i ett träd som han gjorde en gång ;P haha!

Hoppade in i duschen när jag kom in och gick sen upp hit.. Ska väll ta och slå på min tv och se lite Idol nu hade jag tänkt. Eller så kanske jag går ner och joinar familjen ist ;p haha, nä min tv lät bättre! ;)

Ni får ha det så bäst,
Pusssar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)