fredag 18 september 2009

Hemma en sväng! ;)

Så här ser man ju alltså ut precis nu! ;p haha (; Inte allt för snyggt ! ;o Erkänn mitt hår har blivit kort? ;o Minst en dm kortare! Men topparna var sjukt nötta så det behövdes klippas bort så mycket, men jag tycker jag har för kort hår! Funderar på att klippa det kortare och köpa hår förlängning? ;) Ajja, jag får se vad jag gör med det ;)

Åkte då iallafall hem efter skolan och ska äta middag och fixa mej lite åså, och sen åker jag tillbaka till råneå ikväll ;) Party''staden'' Råneå ;p hahahah, så kan man nog inte kalla det ;p Nåja, skolan var rätt chill idag. Började med musik. Satt bara och lyssnade när han gick igenom Rockens historia ;p Chiill ! Sen hade vi NO, såg film, chill det med. Sen engelska och fick gissa mej till glosorna för hade ju ''glömt'' att träna på dom.. Fast riktigt så var det inte. Kom på det kring 9 igår kväll att vi hade engelska glosor.. Och då hade jag inte alls lust att sätta mej med dom så det får bli någon annan gång! ;) hahha... Gruvar mej för att få tillbaka våra biologi prov, hojjja!

Nå, sen hade vi iallafall matte, och fick faktiskt gjort riktigt mycke! ;) Nöjdnöjd ;p Sen lunch och sen idrott. Och jag och hanna var ju så sjukt smarta så det är inte sannt ! ;o hahhahahha... Vi tog en karta och så visste redan viktor och anton vad det var på den så vi skrev bara upp det dom visste och gick sen och satt oss i skolan.. Men då kom vi på att vi hade ju inte lappen med bokstäverna för det var ju på antons lapp vi skrev.. Men vi satt kvar där ändåå.. Men vemfan tror ni inte kommer i korridoren då? Eh, jo Siv! Hon ba; jaha så det är här ni sitter? ;O hahah, vi ba joo men vi har redan orienterat klart! ahhah, så vi fick en ny karta och fick gå om ;/// hahahahahh!

Sen hade vi so och då såg vi också film och sen fick vi sluta ;p Direkt hem och satt mej hära och ska ta och kila ut i stallet och fixa lite.. Har ju Robban träning imorgon ;) Och ska sätta kameran på laddning för mamma ska försöka filma lite från träningen.. Men hon är ju inte precis duktig på det! ;o hahahahha.... Ajja. ! ;P

Nu ska jag iallfall ta och kila! ;)
Vi får höras, smsa! ;)
Puuuussssar! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)