lördag 26 september 2009

kväll med bruuudsen (;

Lite bilder sen tidigare idag (; Har haft en oerhört nice kväll med bruudsen! ;) Det var ju så jäkla dött så vi roade oss själva istället! ;p Först så var matilda hemma och käkade så jag och hanna drog upp på byn och sen till gårn.. Men det var så sjukt tråkigt så vi gick en sväng, sen tillbaka till gårn... Då kom matilda och då drog vi till ok å köpte lite godis (; Sen till byn igen. Fyfan så vi garvada alltså.. Kanske inte ska skriva varför hära för då blir hanna lite butter ! (; hahahhaha!

aja, vi satt iallafall utan för bk dära ett tag och gorma på som fan! ;p Det var nå jäkla saker i fönstret dära.. Det var nå hundar i porslin typ.. Men enligt hanna var dom katter! ;p hon är så jäkla trög.. Men det har ju med att hjärncellerna satt i röven och den är ju ..... av .... ! ;p Gissa på det ni om ni kan ;p Jag lovar att ni får en länkning om ni kan ;p haha! Nåja, sen så kom iallafall diddan så matilda drog iväg en sväng med han.. Jag och hanna gick efter ett tag mot gårn ;p Satt dära ett tag och gormade på som fan.. Seriöst, vi var extrema! ;) Så hade vi tigerbalsam som vi gormade med, och så kom dom som jobbar dära och sa att det luktade sprit och att den som hade drukigt skulle gå ut, fast det var vårat tigerbalsam som luktade! ;p haha!

Aja, sen så gick vi iallafall upp på byn trorja, sen till norrabyn.. Över spången, och då gick vi bakom vårdcentralen och det var mörkt som satan så man såg ingenting och jag gick och skrev sms samtidigt, å så sa matilda att jag skulle akta mej för en stor sten som var dära, å jag visste ju att den var dära för jag har ju ridit dära hundra tals gånger ;p Men jag lyckades iallafall gå rakt in i den och flyga över den.. Fiint! ;p Och ont gjorde det och mitt ena knä har svullna upp nu! ;o Så då vare inte bara hanna som halta, vi haltade fram båda två dära.. Så vi gick och satt oss på sånnahära blomlåder som brukar stå på vägen.. Satt på en sånn ett tag och sen drog vi till hanna för det var så dött ;p La oss i hennes säng och gormade på och berättade olika saker (; Sen hem ;p

aja, nu har jag typ fått kramp i fingrarna av att skriva så det får räcka ett tag iallafall! ;p
Puss! ;)

1 kommentar:

Lämna gärna en komentar! ;)