fredag 25 september 2009

råånemyys (;

Har precis kommit hem ;) Vart en rätt chill kväll, lite småtråkigt kanske.. Alla började dricka så himla tidgit, innan vi ens hunnit ut var dom redan stupfulla! ;p Så det blev inte så mycket drag senare på kvällen ;p Aja, vi gick först ner på skolgården iallafall, var väll inte så dära jätte kul några skitfulla redan , och klockan var sju kanske? Kuuuul! Eh nej ;p Aja, satt och chilla lite dära, sen drog jag och hanna en sväng på byn (; Toan på bk osv ;p Sen tillbaka på skolgåren sen byn igen ;p Gick på bya med Robert å victor..



Men det var så tråkigt så drog iväg och åkte med löken, han var ändå själv så ;p Så vi snurra runt råne nått varv, sen lämna han mej på skolgården och då drog vi upp på byn igen (; Så kom löken och sladda runt å körde in i en annans bil.. ;// Blev lite gorm dära.. Sen drog jag robert och victor på bk och käka pizza (; Robert var skyldig mej en ;p Sen var det så tråkigt dära så vi gick till gårn och satt dära ett tag... Men det var så jäkla dött så jag bad mamma hämta mej ;p Så nu sitter jag hära (; Vet inte vad jag ska hitta på nu då, är då inte alls trött.. Men ska nog slå igång en film, det brukar man bli trött av! ;) haha


Aja, vi hörs kanske senare, eller imorgon!
Puuuusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)