tisdag 15 september 2009

Skoljoggen! ;p

Vi hade ju få skoljoggen idag. Efter lunch först.. ;p Gjorde väll inte så mycket fram till dess. Började med en timmas matte och jag fick fan gjort mycket, om man jämför hur det gått nu dom hära veckorna efter somaren, inte om man jämnför med före sommaren ;p haha. Men får jag ju bara bortgjort det hära så ska det nog bli som vanligt igen ;p

Sen hade vi iallafall engelska och då satt vi i grupprum och sjöng. Jo tro det eller ej, det gjorde vi (läs viktor) ! ;p Sen hade vi iallafallsvenska med sur mariel. Fyfan så hemskt det är att ha hon. Vi saknar åsa! haha, ! ;)

Sen så gick vi iallafall iväg på promenad ! Skoljoggen alltså. 9 km knatade vi oss igenom! ;) 1,5 timma tog det :) typ 2 min snabbare än förra året ;p hahah! Då tar vi det yttligare 2 min snabbare nästa år då? :P haha..

Sen åte vi mad mamma och handlade och sen hem :) Har faktiskt inte ont någonstanns! :D Men kännde inte för att gå ut att rida nu precis. Men måste göra massa läxa också! ;o Har två prov på torsdag..... menmen, jag ska vara duktig och fixa det! :)

Men nu ska jag kila iallafall! ;)
Pussar & kramar! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)