torsdag 24 september 2009

Rosa moln

Förevigt evigt evigt.....
haha, sitter och lyssnar på Rosa moln ;) Gammal låt men har ju som inge ny bra musik just nu så då blev det den! ;p Aja, skolan idag då... Började med matte prov, och jag har äntilgen fått det dära att fastna i huvet! Känns det som iallafall! ;) Så tror det gick rätt så bra iallafall, failade på en uppgift iallafall ! ;p haha, sen hade vi so? trorja.. Satt då i grupprum iallafall.. Och mikko var så hjärntvättad att han gick på att viktor hade nå i håret så han var tvungen att ha mössan på sej....! hahahhahahahahhaha! Aja, så dum är han iallafall ;p
Sen hade vi jägarexamen och vi kika film sen sluta vi tidigare också ;) Sen maat, å sen tyska? jo tror det. chill som fan var då det, spelade bingo först och det gick ju som bra, ska vara glad om jag fick en rätt! ;o Sen kom andra tyska gruppen och så kika vi film dära också ;p Sen sluta vi å då chilla vi ett tag å sen till aulan och kolla någon ''konsert'' som någa på kulturskolan gjort... Var ju inte precis bra.. Kan dom aldrig välja nå låtar som man faktiskt känner igen.. Inte bara låtar från 50-talet.. Okej, inte så gammla kanske, men 80-talet då.. ! Tror ni seriöst vi känner igen dom låtarna? Jo några kanske men inte äre många! ;p hahahah!
Aja, sen sluta vi å åkte hem, sen till töre å handla och sen dator ;P Sen har jag gjort lite läxa också.. Fan så duktig jag vart idag egentilgen när jag tänker efter! ;) Bra det, jag är ju som jag är ;p hahahah! (;
Imorgon är det fredag iallafall å då blire orientering på riks 13? =) Kul som fan, måste göra om förra året, om ni mins? Bada i en myr , osv!? ;P Så sjukt kul hahah (; Och hanna med sin handväska som skulle korsa en bäck osv, balansera på trädstammar över, osv? Fyfan så kul alltså ;) Så ska vi ha igen!
Sen så har jag iallafall lovat madde att hjälpa henne när hon ska rida felicia, och om jag bara kunde hitta strömsladden till kameran så hade jag kunnat filma oxå.. Men nej, den är borta! ;( Måste seriöst leta fram den till nästa helg, annars blire ju fan KATASTROF! ;(((
Aja, nu ska inte jag skriva nå mera hära just nu.. Lär ju bli senare! ;)
Hör av er! ;)
Pusss !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)