onsdag 23 september 2009

Party all night long

Har precis kommit hem från skolan.. ;p Onsdagar är då en av dom jobbigare dagarna på veckan.. Man är tött och allt är bara jobbigt. Sen torsdag och fredag är man bara pepp för helgen! ;) aja, hade iallafall hk först.. massa prata och sen fick vi göra varma mackor ;p Aja, sen hade vi iallafall no, sen bild. Och prisutdelning för skoljoggen ;p haha!

Ajja, sen gick jag å hanna på byn och köpte glass, dom har ju 50% (y) sen gick vi och satt oss en stund på klappis.. Sen skolan igen och tyska.. Fick tillbaka våra prov nu, och det hade gått sämre än vad jag trodde.. Fick bara G, hehe (n) Aja, sen hade vi iallafall so, satt i grupprum med matilda hanna och robert ;) Treevligt ;p Sen så hade vi iallafall svenska.. Men vi vart typ 3 min försenade så först fick vi inte ens komma in! ;o haha... !

Sen slutade vi och då åkte jag hem, och nu vettefan vad jag ska hitta på... Kanske göra lite tyskaläxa och sen får jag se ;) Madde är ute å rider nu, och fan jag vill också rida! ;)

Men ska kila vidare nu! ;)
Puuusss! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)