torsdag 17 september 2009

Godnatt ;)

Ja jag är ju inte riktigt klar med bloggen här ännu.. Det är lite texter som ska ändras osv... Men jag orkar inte fixa det idag! Och hinner nog inte imorgon och inte lördag heller men på Söndag då ska jag försöka fixa allting ;) Blir Råneå imorgon kväll, sen Robban träning på lördag morgon och sen Råneå och kanske sova dära på lördag kväll :) Om jag har någon att sova hoss vill säga ;p

Men nu ikväll har jag iallafall färgat maddes hår, hon ville helt plötsligt ha mörkt hon också.. Och jag hade ju en förpackning färg här hemma så.. ;p Men det ända var att vi inte hade några plast handskar för dom använde vi upp när vi färgade mitt hår tidigare idag.. Så jag är ganska så mörk om händerna.. Har försökt skrubba, men har inte fått bort det.. Men nog ska det ju försvinna rätt snabbt ;p

Sen har jag vart och duschat också, gjort efterbehandling osv. Och nu hade jag tänkt krypa ner i sängen och slå på en film och sen sova! ;) Är själv hemma ikv, mamma och pappa är på middag med Lindströms Transport, och det är fan skönt! Men nu stör katterna istället som är och busar här i rummet brevid och det låter som fan ;) haha! Men som tur är så är min katt jäkligt lat så han kommer nog snart att gå och lägga sej och sova som han alltid annars gör ;)

Amen jajja, nu ska jag iallafall hoppa ner i sängen! ;)
Godnatt alla! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)