måndag 21 september 2009

staauuun ;)

Har varit på stan idag med hanna, matilda och amanda ;) Så därför har ja inte kunnat uppdatera. Vi gick in på the phone house, men internet på datorerna dära var så jäkla segt så jag orkde inte vänta på det .. Annars hade jag nog skrivit lite dära ;p

Var ju på skolan idag först då.. Men hande ju halv dag så vi tog ett bussen till stan ;) Matilda och amanda åkte in med diddan och jag och hanna tog bussen ;) hahha! Jäkla muppit ;p Sen har vi dragit runt dära.. Vart med Oj, stefan osv lite. Träffa Louise och ebba också ;p Käkat på max som vanligt då.. Det gör vi seriöst alltid ;) Sen kom vi tillbaka till Råneå strax efter sju så jag och hanna drog iväg med pontus, oj, edwin, stefan osvosv. Satt neri älven osv. Hanna ''bröt'' foten också ;P haha!

Sen dorg vi till matilda och var där ett tag sen hem ;) Har ätit nu när jag kom hem, har fan inte ätit nå idag förutom typ på max..! ;o Sen målade jag naglarna med ett nyss nagel-lack jag köpte idag ;p haha (;

ajja, nu ska jag snabbt kolla pixbox och sen bdb och sen sova! ;) vi får höras! ;)

Pussar !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)